Parkolás Mobil- és okostelefonnal

Gyakori kérdések

Az alábbiakban az ügyfélszolgálatunkhoz érkezett leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat találja. Amennyiben további kérdése van kérjük forduljon a személyes ügyfélszolgálathoz.

Mobilparkolás

Megoldható-e a telefonszámlám terhére a mobilparkolás?

Mindhárom mobilszolgáltatónál lehetőség nyílik arra, hogy külön szerződés és előzetes díjfizetés nélkül kiegyenlíthesse a parkolási díjat mobiltelefon segítségével. A szolgáltatás lehetővé teszi a perc alapú díjfizetést, nem kell aggódnia, hogy visszaér-e az autójához mielőtt lejár a parkolójegye. A parkolási díjon felül az SMS díját, illetve a tranzakciós díjat kell kiegyenlítenie. A részletekről a Telenor (1220), a T-Mobile (1430) és a Vodafone (1270) ügyfélszolgálatán és weboldalán tájékozódhat.

Miért nem tudom a mobillal kifizetni a parkolási díjat?

A mobiltelefonos díjfizetési rendszer technikai üzemeltetését nem a parkolási társaságok végzik, ezért ezzel kapcsolatban a Nemzeti Mobilfizetési ZRT.-vel kell felvennie a kapcsolatot. Ha nem sikerül mobiltelefonnal elindítania a parkolást, akkor készpénzzel vagy parkolókártyával jegyet kell váltania az automatánál.

 

 

Keresés az oldalon

Online Ügyfélszolgálat

Kérdése van? Intézze ügyit online! Az Online Ügyfélszolgálaton a leggyakrabban feltett kérdé-sekre azonnal választ kaphat. 

Parkolási díjtérkép

Budavári Kapu Kft. a Facebookon!

Kövesse a Budavári Kapu Kft-t a közösségi média oldalain is! Értesüljön első kézből a kerületi parkolással kapcsolatos hírekről információról.