Rólunk

Ügyfélszolgálatunk elköltözik

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfélszolgálatunk 2017. 06. 29-én és 2017. 06. 30-án költözés miatt zárva tart.

A költözés ideje alatt a Budapest, 1013 Attila út 65. szám alatt található kihelyezett Ügyfélszolgálati Irodánkban lesz lehetőség személyes ügyintézésre.

Ezeken a napokon a telefonos ügyintézés technikai okok miatt szünetel.
A költözés ideje alatt is módjukban áll panaszaikat e-mail formájában eljuttatni Ügyfélszolgálatunkhoz. 
E-mail címünk: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A költözés ideje alatti kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük.

2017. július 3-tól a Budavári Kapu Kft. Ügyfélszolgálata a Budapest, 1011 Fő utca 15. szám alatti irodában folytatja működését, ahol változatlan nyitva tartással várjuk ügyfeleinket.

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy parkolási Ügyfélszolgálatunk a hatékony ügyfélkiszolgálás érdekében 2017. június 28-tól az Attila út 65. szám alatt, a Budavári Önkormányzati Ügyfélszolgálatán is megkezdi működését.

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 8:00-18:30
Kedd, csütörtök: 8:00-16:00
Szerda: 8:00-16:30
Péntek: 8:00-13:00
Ebédidő:12:00-tól-12:20-ig

 

Keresés az oldalon

Online Ügyfélszolgálat

Kérdése van? Intézze ügyit online! Az Online Ügyfélszolgálaton a leggyakrabban feltett kérdé-sekre azonnal választ kaphat. 

Parkolási díjtérkép

Budavári Kapu Kft. a Facebookon!

Kövesse a Budavári Kapu Kft-t a közösségi média oldalain is! Értesüljön első kézből a kerületi parkolással kapcsolatos hírekről információról.

 
Ön itt van: Kezdőoldal / Rólunk / Hírek / Ügyfélszolgálatunk elköltözik